Marketing- og Kommunikationsplanlægning (DA)
Marketing- og Kommunikationsplanlægning (DA)
2019/2020- Formål
Modul 3 // Marketing- og kommunikationsplanlægning på 2. semester har til formål at give den studerende værktøjer og færdigheder til at forstå og arbejde med marketing- og kommunikationsplanlægning generelt og i en specifik kontekst. Desuden får den studerende gennem egen research på et eksternt marked indsigt i fremherskende tendenser, med relevans for den virksomhedscase der arbejdes med på modulet.
Viden•Projektledelse
Færdigheder
•Værktøjer til at arbejde med projektledelse i praksis
•Hvad en marketingplan skal indeholde•At udarbejde en struktureret overordnet marketingplan for et nye koncept med afsæt i en given virksomhed
Kompetencer
•Færdigheder i at omsætte en national og international research til et nyt markedskoncept, tilpasset en eksisterende virksomhed i Danmark•At udarbejde løsninger kommunikerer konceptet
•At udvikle konkret visuelt materiale, der understøtter marketingplanens centrale elementer - Undervisningsform og udfoldelse
af læringsmål
- Prøve
- Yderligere information
På faget Marketing- og Kommunikationsplanlægning (DA) modtager du 50 timers undervisning, hvilket svarer til 66 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 36% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: interne forelæsninger, gruppearbejde.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: informationssøgning.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.