Omni-Channel Planner
2024/2025- Formål og læringsmål
Viden
Skal have udviklingsbaseret viden om e-handels opbygning, begrænsninger og generel indflydelse på branchen
Færdigheder
Skal have kendskab til krav og lovgivningen for retail og webshopsSkal kunne afkode og overføre data fra salgsledet til et indkøbsperspektiv.
Kompetencer
Skal have indsigt i økonomiske påvirkninger af både positie og negative
bevægelser i virksomheden
Skal kunne arbejde og dataanalysere i PLM & PDM system.
Skal kunne anvende de korrekte teknologiske integrationer for at optimere den vertikale Supply Chain
Skal kunne vurdere virksomhedens service- og reklamationspolitikker og
disses indvirkning på virksomhedens varestrømmeSkal kunne udføre en forlæns og baglæns integration af virksomheders værdikæder
Skal med en innovativ tilgang optimere varestrømmen til samtlige salgskanaler - Undervisningsform
Der lægges stor vægt på praksis, samt at den studerende arbejder eksperimenterende og bruger den indsamlede empiri aktivt gennem hele processen
- Prøve
Læringsmålene for prøven er identiske med fagets/fagenes læringsmål
Faget prøvesBaseret på læringsmålene og udarbejdet projekt/produktPrøveformKombineret skriftlig og mundtlig prøveIndividuel eller gruppeprøveIndividuelAnvendt sprog til prøvenDansk (Norsk/Svensk)Varighed15 minutter til fremlæggelse
10 minutter til spørgsmål
10 minutter til votering og feedbackBedømmelsesform7-trins skalaBedømmer(e)Intern censur
På faget Omni-Channel Planner modtager du 122 timers undervisning, hvilket svarer til 162 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 30% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: casearbejde.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: indsamling af empiri.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.