Brand Management Og Brand Building (DA)
2019/2020Specialeretning:
Marketing & Communication
Engelsk titel
Brand Management and Brand
Building (DA)
Uddannelse
Designteknolog
Uddannelsestype
Fuldtidsuddannelse
Niveau
Erhvervsakademi
Semester
4. semester
Fagets/modulets varighed
8 uger
Ects
10
Udd. element
Valgfag
Sprog
Dansk
Opstart
Forår
Efterår
Studiested
Guldbergsgade 29 N, København N
Fagkode
3276441
Fag- /modulansvarlig
Charlotte Winther
- Undervisningsform og udfoldelse
af læringsmål Kommer senere
- Prøve
Læringsmålene for prøven er identiske med fagets/fagenes læringsmål
Faget prøvesKommer senerePrøveformKombineret skriftlig og mundtlig prøveIndividuel eller gruppeprøveIndividuelAnvendt sprog til prøvenDansk(Norsk/Svensk)Bedømmelsesform7-trins skalaBedømmer(e)Intern censur
94
timers undervisning
180
timers
forberedelse
Tallene
viser omfanget af arbejdsbelastningen relateret til faget fordelt
på forskellige studieaktiviteter.
På faget Brand Management Og Brand Building (DA) modtager du 94 timers undervisning, hvilket svarer til 125 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 34% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: casearbejde.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: gruppearbejde.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.
På faget Brand Management Og Brand Building (DA) modtager du 94 timers undervisning, hvilket svarer til 125 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 34% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: casearbejde.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: gruppearbejde.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.