Studieretning Marketing (Creative Branding) - Lokalt fagelement (Kommunikation) (DA)
2024/2025- Formål og læringsmål
.
VidenDen studerende:
Færdigheder
Skal have viden om teori, metode og praksis inden for verbal og visuel kommunikation og formidling af virksomhedens brand og koncept.
Skal have viden om kommunikationstrategier for at kunne aktivere budskabet.Den studerende:
Kompetencer
Skal kunne anvende værktøjer og redskaber til at formidle virksomhedens brand og identitet.
Skal kunne vurdere og eksekvere indhold i relevante medier og kanaler.
Skal kunne afdække brugeradfærd og insights for at udvikle relevant kommunikation.Den studerende:
Skal selvstændigt kunne vurdere og argumentere for sammenhæng mellem den udarbejdede strategi og løsning.
Skal selvstændigt kunne udvikle brandidentiteter og kampagnekoncepter.
Skal kunne identificere tendenser og strømninger indenfor Creative Branding. - Undervisningsform
Se mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.
- Prøve
Læringsmålene for prøven er identiske med fagets/fagenes læringsmål
Forudsætninger for indstilling til eksamenDer vil være en bunden forudsætning i hvert af de moduler, som fagelementet indgår i.PrøveformKombineret skriftlig og mundtlig prøveSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.OpgavetypeSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.FormkravSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.Individuel eller gruppeprøveIndividuelAnvendt sprog til prøvenDansk (Norsk/Svensk)VarighedSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.Hjælpemidler der må medbringesSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.Hjælpemidler som stilles til rådighedSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.Bedømmelsesform7-trins skalaBedømmer(e)Intern og ekstern censurKriterier for prøvevurderingSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.Frist for afleveringSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.Syge-/omprøveSe mere under de enkelte moduler, som fagelementet prøves med.
På faget Studieretning Marketing (Creative Branding) - Lokalt fagelement (Kommunikation) (DA) modtager du 41 timers undervisning, hvilket svarer til 55 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 15% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: klasseundervisning.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: læsning af pensum.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.