Design, Business og Teknologi 4: Trend (EN)
2020/2021Engelsk titel
Design, Business, and Technology
4: Trend (EN)
Uddannelse
Design & business
Uddannelsestype
Fuldtidsuddannelse
Niveau
Professionsbachelor
(top-up)
Semester
6. semester
Fagets/modulets varighed
6 uger
Ects
5
Udd. element
Obligatorisk
Sprog
Engelsk
Opstart
Forår
Studiested
Guldbergsgade 29 N, København N
Fagkode
4156604
- Formål
---
Viden---
Færdigheder---
Kompetencer---
- Undervisningsform og udfoldelse
af læringsmål ---
- Forudsætninger for at deltage i
faget
Faglige forudsætninger for at deltage i faget
---Materielle forudsætninger for at deltage i faget
--- - Prøve
Læringsmålene for prøven er identiske med fagets/fagenes læringsmål
Forudsætninger for indstilling til eksamen---PrøveformMundtlig prøveOpgavetype---Formkrav---Individuel eller gruppeprøveIndividuelAnvendt sprog til prøvenDansk(Norsk/Svensk)Varighed---Hjælpemidler der må medbringes---Hjælpemidler som stilles til rådighed---Bedømmelsesform7-trins skalaBedømmer(e)Intern og ekstern censurKriterier for prøvevurdering---Frist for aflevering---Syge-/omprøve---
41
timers undervisning
96
timers
forberedelse
Tallene
viser omfanget af arbejdsbelastningen relateret til faget fordelt
på forskellige studieaktiviteter.
På faget Design, Business og Teknologi 4: Trend (EN) modtager du 41 timers undervisning, hvilket svarer til 55 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 30% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: eksterne forelæsninger, gruppearbejde, tværfaglig projektorganiseret undervisning, projektarbejde, projektpræsentation.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: indsamling af empiri, informationssøgning, projektarbejde, læsning af pensum, gruppearbejde.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.
På faget Design, Business og Teknologi 4: Trend (EN) modtager du 41 timers undervisning, hvilket svarer til 55 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 30% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: eksterne forelæsninger, gruppearbejde, tværfaglig projektorganiseret undervisning, projektarbejde, projektpræsentation.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: indsamling af empiri, informationssøgning, projektarbejde, læsning af pensum, gruppearbejde.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.